Často kladené dotazy

Jak daleko je parkování od pensionu?

  • Centrální parkoviště je vzdálené 300 m od pensionu .V letní sezóně je možný příjezd až k pensionu na naše vlastní parkoviště. Vystavujeme povolenky od OÚ zdarma.
     
  • Celoročně je možné domluvit podzemní parkování (vzdálené 200 m od pensionu) za poplatek. Tyto garáže jsou uzamykatelné, po příjezdu dostanete klíč nebo dálkové ovládání dveří.

Dostanu se automobilem na pension?

  • V letních měsících ano, v zimních měsících nikoliv, zůstaňte stát na parkovišti.

Jak se dostanu v zimních měsících od parkoviště k pensionu?

  • Po vašem příjezdu na parkoviště (nikoliv před Jilemnickou Boudu – hrozí Vám zaplacení pokuty), zavolejte na telefonní číslo 606 911708, my pro vaše zavazadla přijedeme naším sněžným skútrem za poplatek 100,-Kč.

Jak daleko je pension od lyžařského areálu?

  • Pension se nachází téměř na sjezdovce na Medvědín (Skiareál Špindlerův Mlýn) – stačí nazout lyže a odjet k pokladně (200m) od pensionu. Taktéž ze sjezdovek se k nám dostanete přímo na lyžích.
  • Běžecký lyžařský areál je vzdálen 250 m od pensionu.

Mohu si vzít s sebou domácího mazlíčka?

  • Po špatných zkušenostech neakceptujeme pobyt se psy!!!!

Lze koupit pobyt pouze se snídaní?

  • Pobyt se snídaní je možný po domluvě a pouze v letních měsících.  Vzhledem k tomu, že si vážíme svého kuchaře a jeho kulinářského umění, naši restauraci vám jen doporučujeme. Mnoho hostů se vrací právě díky naší kuchyni.  V ceně je polopenze – snídaně (bohatý studený i teplý bufet), večeře – 3 chody  (hlavní jídlo - výběr ze 2 možností).

Je možné si objednat i obědy (plnou penzi)?

  • Obědy nabízíme z našeho jídelního lístku.

Kdy je možné na pobyt nastoupit?

  • Nástup pobytu je v den příjezdu po 14 hodině. Prosíme o uvolnění pokoje v den odjezdu do 10 hodin, abychom mohli pokoje připravit pro další hosty.

Máme si s sebou vozit ručníky?

  • Pokoje jsou pro vás připraveny včetně ručníků, které měníme dle vašeho přání. I pro malé hosty v postýlkách dostanete osušku. Nemusíte nic vozit. Na každém pokoji je i tekuté mýdlo.

Jak zaplatit pobyt?

  • Upřednostňujeme platbu v hotovosti (cenově zvýhodněno)
  •  Převodem na bankovní účet naší firmy
  • V krajním případě akceptujeme platbu kreditní kartou

Jaké jsou storno poplatky?

  • V případě stornování pobytu dříve než 2 měsíce před příjezdem, účtujeme 0% poplatek. V případě stornování pobytu dříve jak 1 měsíc před příjezdem, účtujeme 20% poplatek. V případě stornování pobytu později než 1 měsíc před příjezdem, účtujeme 50% poplatek. V případě stornování 5 dnů a méně před pobytem účtujeme 100% z ceny pobytu.