Často kladené dotazy
Jak daleko je parkování od pensionu?
- Centrální parkoviště je vzdálené 300 m od pensionu. V letní sezóně je možný příjezd až k pensionu na naše vlastní parkoviště. Vystavujeme povolenky od OÚ zdarma.
- Celoročně je možné domluvit podzemní parkování (vzdálené 200 m od pensionu) za poplatek. Tyto garáže jsou uzamykatelné, po příjezdu dostanete klíč nebo dálkové ovládání dveří.
Dostanu se automobilem na pension?
- V letních měsících ano, v zimních měsících nikoliv, zůstaňte stát na centrálním parkovišti.
Jak se dostanu v zimních měsících od parkoviště k pensionu?
- Po vašem příjezdu na parkoviště (nikoliv před Jilemnickou Boudu – hrozí pokuta), zavolejte na telefonní číslo 606 911 708, my pro vaše zavazadla přijedeme naším sněžným skútrem za poplatek 100 Kč.
Jak daleko je pension od lyžařského areálu?
- Pension se nachází téměř na sjezdovce na Medvědín (Skiareál Špindlerův Mlýn) – stačí nazout lyže a odjet k pokladně (200 m) od pensionu. Taktéž ze sjezdovek se k nám dostanete přímo na lyžích.
- Běžecký lyžařský areál je vzdálen 250 m od pensionu.
Mohu si vzít s sebou domácího mazlíčka?
- Bohužel, po špatných zkušenostech neakceptujeme pobyt se psy.
Lze koupit pobyt pouze se snídaní?
- Pobyt se snídaní je možný po domluvě a pouze v letních měsících. Vzhledem k tomu, že si vážíme svého kuchaře a jeho kulinářského umění, naši restauraci vám jen doporučujeme. Mnoho hostů se vrací právě díky naší kuchyni. V ceně je polopenze – snídaně (bohatý studený i teplý bufet), večeře – 3 chody (hlavní jídlo - výběr ze 2 možností).
Je možné si objednat i obědy (plnou penzi)?
- Obědy nabízíme z našeho jídelního lístku.
Kdy je možné na pobyt nastoupit?
- Nástup pobytu je v den příjezdu po 14. hodině. Prosíme o uvolnění pokoje v den odjezdu do 10 hodin, abychom mohli pokoje připravit pro další hosty.
Máme si s sebou vozit ručníky?
- Pokoje jsou pro vás připraveny včetně ručníků, které měníme dle vašeho přání. I pro malé hosty v postýlkách dostanete osušku. Nemusíte nic vozit. Na každém pokoji je i tekuté mýdlo.
Jak zaplatit pobyt?
- Upřednostňujeme platbu v hotovosti (cenově zvýhodněno)
- Převodem na bankovní účet naší firmy
- V krajním případě akceptujeme platbu kreditní kartou
Jaké jsou storno poplatky?
- V případě stornování pobytu dříve než 2 měsíce před příjezdem účtujeme 0% poplatek. V případě stornování pobytu dříve jak 1 měsíc před příjezdem, účtujeme 20% poplatek. V případě stornování pobytu později než 1 měsíc před příjezdem, účtujeme 50% poplatek. V případě stornování 5 dnů a méně před pobytem účtujeme 100 % z ceny pobytu.